subota, 19. ožujka 2016.

Prepares for my Tag | Honestly Tag coming!

                                                                Zdravo svima!
 
 
Za ovaj tag mi je ideja sinula prije 15 dana,ali nisam bila dovoljno sigurno da će to uspjeti.Ovaj tag nije klasičan sa pitanjima,već je ovaj Tag sami test za svakog blogera.Pošto nisam mogla početi sa pitanjima,a da vas ne pitam jer će se Tag sastojati od niza pitanja na kojima će se testirati vaša hrabrost I iskrenost.Ja jako volim iskrene osobe I draže mi je da mi netko napiše primjedbu,nego pohvale koje se baziraju na lažima.Zato ukoliko želite da svatko komentariše vaš blog ,I da sve primjedbe I pohvale budu razotkrivene,prijavite se u komentarima ,jer ne bi bilo nimalo fer da ja stavljam imena tuđih blogova bez njihovog odobrenja!Naravno ovaj Tag se ne sastoji od ovih pitanje već će biti još dosta pitanja nevezanih za ostale blogove,već samo za vaš.


Komentarišite?Da li želite I imate hrabrosti prijaviti se na ovaj Tag.Šta mislite?
Da li ćete imati hrabrosti uraditi ovaj Tag ,kada bude objavljen?

Nema komentara: